close
lX_osSntBbnXBzcQSRQzhw.jpg
ZUuLB9kwTHJ_ZljqGv.jpg  

終於黎到整個旅程既最後1站啦~
我揀左去位於notting hill既Portobello Market~
雖然旅程既頭兩日我地都已經去左2個market ,
之但係今次想去Portobello Market既原因並唔係因為被佢既店鋪或售賣既野而吸引,
而係被Portobello Market附近一帶既七彩小屋而吸引住~

其實係決定想去一趟歐洲旅行時,曾經有諗過去DEKO好喜歡既意大利,
所以之前都有上網做過1d資料搜集,曾經見過有blog友介紹意大利一個小島-彩色島Burano,
島上小屋既外牆全部都塗上七彩繽紛既顏色,再加上藍天白雲,
景色之美,令我留下好深刻既印象!
之後搜集倫敦資料時,無意中發現Portobello Market都有差唔多敢樣既七彩小屋,
所以好想去嗰度影下相~
大概係因為週末下午時份既關係,遊人相當之多,而當中不乏外地遊客,
睇黎Portobello Market應該因為摘星奇緣呢套電影而聲名大噪~
期待既七彩小屋無令我失望,不過可能遊人實在太多,
欠缺意大利彩色島Burano既一份寧靜感。。。

Portobello Market主要售賣既都係帶點舊既東西,我地2個都唔係太感興趣,
所以都係行左1個多小時就離開了。。。

Mu_7nW_fnL1YTbgcJE57zQ.jpgvFPOvwNdgM.jpg
rF3.jpgYHeVlic8iVQpZ.jpg  

係餐廳EAT稍作休息後,趁住去機場前仲有少少時間,我地又再次去番泰晤士河,
雖然前後已經去過3次,但因為有1個MUST GO景點仲未去過,
佢就係。。。TOWER BRIDGE啦~

其實我地熟悉既倫敦地標之一 LONDON BRIDGE正式應該叫TOWER BRIDGE,
已經有接近120年歷史~
原本可以俾$$入內參觀,不過我地時間有限,
我地去STARBUCKS買杯ICE MOCHA,坐係河畔既長椅度欣賞風景,
常聽人說英國天氣很差,我地真係好好彩,除左第1日天色陰陰沉沉外,
幾乎全是藍天白雲既好天氣!
能夠以眼前如斯美景作為整個旅程既終結,感覺實在太完滿了~
G8tzD.jpg
A7qiV7ols8F1gVW0u8AZWQ.jpgmuhWs_5OF2A8uBoCKcG4Zg.jpg  
arrow
arrow

    dekoboko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()