close

miyajima1.jpg  

黎緊4月,將會展開7泊8日既旅行!!

今次將會去多個地方,包括大阪、京都、和歌山、岡山、倉敷、廣島、高松、直島、尾道、伊賀~

所以今次係行程編排上亦都花左唔少心思,

既要遷就較疏既列車班次,亦希望盡可能去多幾個地方遊玩~

而家成個行程編排總算大功告成~~ 想同大家分享一下~~

今次我地去既都係主題旅遊,即係去每1個地方背後都係有目的既~

首先我先為大家介紹廣島既主題旅遊~~

廣島,大家會諗起d咩呢??

即使你無去過,相信你都1定會聽過,廣島蠔~~

所以難得今次去廣島旅遊,又點可以錯過唔去食地道既廣島蠔料理呢??

今次我打算去呢間位於宮島既『牡蠣屋』品嚐~~

款式包括燒蠔、生蠔、炸蠔、弁当、飯團等等,

而我最想食既就係呢個有齊晒敢多款式既牡蠣屋定食!!!

miyajima2.jpg miyajima3.jpg miyajima4.jpg miyajima5.jpg

miyajima6.jpg miyajima8.jpg miyajima9.jpg miyajima10.jpg  

雖然賣相好吸引,但可惜我唔食呀... meow~

miyajima11.jpg  

(photos from: http://www.kaki-ya.jp/menu.html)

arrow
arrow
    文章標籤
    日本 宮島
    全站熱搜

    dekoboko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()