close
96p0  
一向都好喜歡觀賞天空既顏色變化,
係日本留學時,我習慣左「望天打卦」,
好自然會成日抬頭望天,特別係黃昏既時候,
就算有時心情麻麻,都會因為望到天空敢靚而心情轉好~

係歐洲既8日旅程裡面,
我地好好彩,日日都藍天白雲,
而我地去個陣正好踏入歐洲初夏,天氣清爽,
故此黃昏既天空特別靚!!!
 
已經黎到行程既最後一晚,雖然大家都有d疲累,
但我都懇求DEKO大人陪我去多次泰晤士河去影 big ben + london eye既夜景~
由於我地食完下午茶之後去左大英博物館同埋番左酒店附近既餐廳食晚餐,
(上回blog唔係話捱麵包架咩。。。?>)

去到既時候已經過左日落時間了,
不過,暮色映照下既big ben + london eye 反而顯得更美〜
IJWLfcsQH08g7K_3DgJW4w  
_ku4fwAPlVQbny3VmX0E3g5A_hUp8EdFUzhOK_n7AUpg 
U1iuTIM3bwXwzn9QwuY8fQa  
暮色,於亞洲地區通常一瞬即逝;
只有在歐洲的夏季,入黑前那段時間維持得較長才較容易留意到。
眼前的天空、景物,真的很美。

手,只有不停的按快門。
臨走前的一晚,超額,完成,滿足。





 
 
arrow
arrow

    dekoboko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()