fc9yPiqT9nB2PXDyAmjrxQ VBGntMA9JIuhJtJFTi9Hvg T_P2sov3ftWJnO8P1F8XfA
k6hLoIhvnon_TgDHfTiEXg zI5SWfBVH_8Ca4r a
UycG4G0DSTNXpt2Z21qlqg tq0LMq3LSkARXnDq23Ax7w GFQ35UvgfDOvwycFK2WH5Q
到英國享用1頓豐富既high tea,係我計劃行程時超期待既項目之一!!!

不說不知,high tea 的原意其實並不如我們一般所想的貴氣,
它起源於18世紀時蘇格蘭中下階層於一天辛勞工作後,為補充體力而製作的粗糙點心,
同時由於放在較高身的餐桌上站著吃,因而稱為high tea~
反之,貴族享用的應該稱為afternoon tea~
18世紀時期英國貴族一日只有早晚2餐,而晚餐更在晚上8時後,
由於兩餐相隔甚遠,有一位貴族夫人命她的傭人於下午茶時段端來三文治、糕點等等以作充肌,
慢慢就演變為現時由下層的三文治鹹點、中層的scone、上層的甜點組成的三層瓷碟塔的標準形式了。

其實選邊間餐廳我之前都做左好多功課,心大心細,
最後選定紅茶老鋪 Fortnum & Mason內4樓St. James Restaurant,
除左因為佢歷史悠久,而且更加係皇室御用品牌,有較大既信心保証,
最最最吸引既係佢既餐具,係用我最喜歡既royal blue色系,
使用royal blue餐具下的食物顯得特別精緻美味~
上網搵資料時睇照片已經大大加分,所以最後就鐵定呢度了!
 
我1早已經於網上訂了2:45pm,因為我諗住要慢慢hea番幾個鐘,
所以特意book早d,好快我地就被安排入座~
打開餐牌,我地每人點選左1個可另選1個dish既afternoon tea set,
揀左龍蝦沙律,就揀左蟹肉焗批,
2樣都好好味呀!!! 估唔到份量都幾大,
再加上先前飲左個好香濃既青豆湯+2件小鹹點,我食完都有d 半飽啦。。。
茶方面我地點左最大路既english breakfast tea,紅茶老鋪果然名不虛傳,
同平時係香港飲到既真係好唔同哦~

主角終於到場啦。。。除左下層既scone + 餅乾外,
上層既蛋糕原來係由服務生端來一大架餐車任我地選擇架~~~
我地隨意揀左幾款,唔知係咪已經食到大半飽定係甜點過甜既關係,
雖然已經慢慢敢一邊食一邊傾計一邊聽鋼琴家既現場演奏,
但食到一半真係不得不投降了。。。
雖然係英國享用一頓下午茶都真係不便宜 (2個人差不多用左港幣$1000 ),
但係能夠同好友好好享受一個愜意既下午,我覺得都係值得既!!!
p.s. 最多今晚捱麵包啦。。。
arrow
arrow

    dekoboko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()