close
lots in tokyo1.jpg
lots in tokyo2.jpg  

LOTS in TOKYO 插畫展 (日本東京)

テーマ “LOTS IN TOKYO” というのは「東京での色々なこと」という意味で、

”LOTS” と “LOST” の発音はよく似ている、「迷う」そいう意味も含まれています。

そして、留学生にとって日本の生活の中での色々な面白い発見や体験などを表現したいです。

The title “LOTS IN TOKYO” is about the interesting things I have found and experienced in Tokyo.

Besides, the pronunciation of “LOTS” sounds close to “LOST”.

I would also like to express the feeling about “Getting lost in Tokyo” as a foreigner.

終於,我都決定左要搞一個個人畫展。

呢個小時候既夢想。我好記得讀中學既時候,有幾位同學仔同我講過,

話好希望我可以開一個個人畫展,佢地一定會黎睇咁話。當時我覺得係好遙遠既事,

因為我以為搞展覽係一件好困難既事,而且我一直覺得要去到 Michelangelo呀,

Davici呀果D咁既 Level 先可以搞展覽的!!哈哈哈哈哈哈。

所以一直都覺得自己未夠班...雖然而家我仍然覺得自己既作品唔算得係D咩,不過只要想到,

開展覽既目的,其實只係想多D人認識自己,同多D人交流畫畫既點滴,其實技術好與唔好,內容有唔有趣,

都唔係自己一個人可以判斷既,有時諗得太多,太多顧慮就會失去好多機會。

所以我決定左,無論點都要試一次!!!

今次既展覽對我黎講既意義係好大的。除左想完成自己既夢想之外,
 
仲想籍住呢次既經驗,學多D野,認識多D人,擴闊自己既眼界。
 
黎東京生活都有年幾,其實東京甚至係日本俾我既感受,又點止以下幾幅圖畫咁少!
 
黎左呢度生活之後,令我更認識呢度既人既文化各樣,
 
講真,我幻想既東京同實際既東京其實係有好大既分別的。
有令我好迷戀,亦有令我覺得好討厭既事。
 
不過我覺得人生裡能夠有機會去外國生活,係一個好唔錯既經驗。

講返今次D晝,本來一開始畫既時候,「ドアが閉まります」果張我覺得係畫得最簡單,                                                                                                                                                 

畫面黎講最無咩野睇既一張,雖然個concept我自己好鍾意,

不過好怕人地覺得我係想偷懶而copy & paste D黃色雞仔...

一開始畫展果陣都有DD擔心,不過最好笑既係最多人鍾意同會心微笑既一張,就係「ドアが閉まります」!!

哈哈哈哈哈~ 我真係好開心大家都感受到我想傳達既心情同訊息!!

呢張畫竟然成為左最人氣既作品呢~

其次同樣受歡迎既一張係「天気予報」,大家知道左張畫背後既意念之後都勁鍾意,

而且因為D小朋友好可愛,所以好討好。仲有一張受歡迎既當然就係主題「東京迷子」啦!!                                                                                                                                          

基本上所有唔係東京土生土長既人睇完之後都好有共鳴!!覺得好有趣。

知道大家都感受倒我想表達既心情同諗法,真係覺得非常之咁開心,錢都已經係其次了。

lots in tokyo3.jpg

arrow
arrow
    全站熱搜

    dekoboko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()