close
UtCAt5PdhEFSdX6qtk_Yqw  

day 6: 巴黎>倫敦

短短既4日巴黎之旅話敢快就完結。。。
我地乘搭EUROSTAR由巴黎再次返回倫敦~
呢間敢有氣派有如高官既府邸就係我地黎緊2日住宿既酒店了!!!
唔好俾佢外表騙倒而諗住一定價值不菲,相反價錢其實相當合理,
住最平個type雙人房不過係每人1晚 55英磅~

由於酒店呀旅程等等,我都係全權交俾負責,
所以當去到酒店既時候都俾佢既氣派嚇親。。。
每人55英磅就可以入住敢靚既boutique hotel!?

F1rp387IUeuKyCobQ92eJQ lFKngYi3MKOU6hX8C7ezgg  
 
入到裡面,就好似平時睇到外國電影中既大屋敢,有樓梯連貫幾層樓層,
而每一樓層就劃分為好多間房間,
我地係入口旁既reception領過房間keycard,我地既房間位於地底一樓,
雖然房間小小,但俾人感覺舒適整齊,corridor位置仲有1個小小既kitchen area,
再加埋上下格床,真係好似留學時宿舍既格局,令人好懷念哦~~~
N8Z5SEPZ7mC6rNWeGclHxw j

另外電視螢幕上仲會寫上客人名字既welcome message,感覺好窩心~~~
sscxzQSflCDfT 
最好既係地理位置相當便利,步行不用10分鐘就可以去到Earls Count 車站,
無論去周邊熱門景點又或者去機場都非常快捷方便,
係我地既強力推介!!!

day 7:
透足精神,我地就朝著白金漢宮出發~
3wH9hSP5nhNjV5apIwH4lw QrH2  
arrow
arrow
    文章標籤
    boutique hotel 倫敦 英國
    全站熱搜

    dekoboko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()