close
kWiAuEMR2A04yq952vyxEw gC74Gi_wpJYKd 1Tk16quCm93PuElIjYfVnQ
r4vcVKG8g7Aw xIaGGgzz_PBmcXax3v4pDQ Vgyst4OeZAWaLAx
巴黎既最後一站,我地去左悠閒既SAINT-PAUL買手信~
我地行左一個早上,都只係食左個麵包,去到時肚子已經咚咚作響,
原本只係打算去法國皇室御用品牌mariage freres買點茶葉作為手信,
見到裡面有間好靚既茶室,行到埋去門口時waiter好有禮貌敢遞個餐牌俾我地睇,
由於實在太肚餓,雖然見到價錢都唔平,
但諗住當彌補番之前個晚食左個好難食既熱狗作為晚餐既心理推崇下就入去了。。。
我地其實之前睇menu時已經發現係無英文menu架啦,好彩waiter哥哥好好人,
好耐心地慢慢解釋俾我地聽,於是我地就揀左個價錢最相宜既brunch~ (不過都要29euro...)
初時仲擔心份量唔知會唔會太少唔夠飽,原來都幾豐富ga~
餐前先來一杯冰凍橙汁,再送上烘熱既法式吐司配以新鮮士多啤梨醬及牛油,
另外仲有三文魚青瓜卷、蝦、蛋沙律,最後當然唔少得一杯mariage freres既招牌紅茶~
整個brunch賣相美觀,味道鮮美,再加上茶室悠閒舒適既環境,
計番港紙300幾蚊就可以享受一餐敢滿足既brunch,真係超值呀!!
呢餐brunch為我地今次初遊巴黎旅程留下一個十分美好既完結~
wwfAOYbeebFQCOaomY
MP42iqwMHPttroskMYKDcQ
 
 
arrow
arrow

    dekoboko 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()