close
ap_20110722110457859 ap_20110722110507213  
幾經轉折,我地終於黎到住宿既旅館啦~
 
其實原本我地搭Euro Star落車既車站Paris Nord距離我地住宿旅館既地方只有幾站之隔,

可惜搭地鐵時遇上一波三折,首先就係唔識係自動售票機買車飛,

結果要排長龍去票務處買...

建議最好買回數劵 Carnet,1 set 10張,除左比起單買一張便宜之外,

最好既就係唔駛每一次搭地鐵都要買飛,免卻麻煩~

好不容易買到車飛,好衰唔衰我地入錯閘口,去左對面方向月台,

最慘既係無路可以行番去另一方向月台!!!

我地結果要按求救掣等人地放番我地出去再入去另一邊閘~

天呀... 點解巴黎地鐵可以落後成敢架????

 

 

原本15分鐘既車程,我地差唔多用多左2倍既時間先到達旅館~

唔知係咪之前聽過睇過太多關於巴黎地鐵又臭又污糟既負面資訊,

其實去到比我想像中無敢差,當然乾淨就絕對稱唔上,

而且車箱都好low tech,大部分都係無冷氣兼要人手開門~

講番旅館先~ 其實之前睇過U magazine介紹呢間旅館時已經好喜歡~

當plan去巴黎時,我首選就係呢間旅館啦!

因為我好早book既關係,有多d discount,我book superior room都係130 euro 1晚,

計番港紙每人都係大約$700 1晚~

去到門口,初時都唔知係旅館,無大大隻既門牌,又睇唔到有reception,

就敢打開門俾人自由進入,睇格局以為係gallery 多過似旅館呢... 

後來入到去終於見到有位文質彬彬既reception哥哥,佢帶我地去房間,

一入到去,發現比想像中細得多,只係放得落2張單人床,而且無冷氣亦無雪櫃,

怕熱既朋友都咪話唔辛苦~

不過房間簡潔整齊,而且房間有1個大窗,可以清楚眺望周邊風景~

能夠入住地道既法式旅館,一嘗旅居巴黎既感覺,實屬難得,

熱少少我覺得都可以接受既~

我地settle down晒都已經下午既5點幾啦... 由於我地驚夜晚治安唔好會有危險,

所以我地要爭取時間,去巴黎第1個check point - 凱旋門~~

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    法國 巴黎 法式旅館
    全站熱搜

    dekoboko 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()