lightup1.jpg  

賞紅葉,除左日間欣賞外,仲可以夜晚欣賞架~

今次我地2個就去左以夜間欣賞紅葉聞名既六義園~

我地2個都係第1次欣賞夜間紅葉,感覺好新鮮呢~

入到去之後,四周都黑漆漆一片,我地都係靠微弱既燈光向前前進,好似探險敢~~

終於我地黎到位於庭園中央既湖,湖水映照紅葉既倒影,面前既美景令人屏息...

另外不得不提,全靠大人,先有敢靚既紅葉相片同大家分享~

(環境太黑再加上無腳架...我影個d全部都朦到唔見得人哦... 哈哈~)

lightup2.jpglightup3.jpglightup5.jpg

lightup6.jpglightup4.jpglightup7.jpg

 

紅葉light up會由11月下旬至12月中旬期間舉行,有興趣既朋友,千祈唔好錯過哦~

前往方法: 乘搭山手線於駒込下車,步行大約8分鐘就到架啦~~

arrow
arrow

    dekoboko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()