close
ZiAPVtvlNCkpQWXhKgRyAg  
今日係我地留係巴黎既最後1日啦~
我地1早就出門,向蒙馬特出發~
原本計劃行程時,我就想第1日去到巴黎就去蒙馬特了,不過聽人講入夜後既蒙馬特治安唔係太好,
所以唯有安排最後1日至去~
我地係Metro 12 既 Abbresses 站落車,由於位處山坡,
所以我地由月台行到上去出口,要團團轉行左幾百級樓梯都咪話唔辛苦~

第1站,我地先去Abbesses廣場內既 Le Mur des Je t'aime 愛的牆壁~
廣場內一面40平方米藍磚牆上,寫上超過300種語言既“我愛你“,
令到原本平平無奇既Abbesses廣場變成羅曼蒂克既朝聖地,
吸引不少遊客、情侶慕名前來~
fCfpwzqH kFV1BwmnRLhTrkVRVSBUFw  
離開Abbesses廣場後,我地發現1間好靚既紀念品店~
有餐具、擺設、匙扣、相片夾等等有趣紀念品售賣,比起凱旋門、艾菲爾鐵塔既精品店靚得多~
我都忍唔住係度大量入手買左d小禮物送俾朋友哦~
我就好後悔無買嗰個畫左巴黎餐廳插畫既托盤了。。。
boko,時間無多啦。。。我地都係快d去蒙馬特山上既聖心堂吧!!!
XQF5UaKPwRyy1l
yKkcndm2IpK54h
QhyaKMMqZV1HHo5vc9ESGw
OxJO IjPq6eooIReB5fZenTdOGg
 

 
 
arrow
arrow

    dekoboko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()