ap_20090513104329138.jpg  
 
:「DEKO,我影左d好有趣既相呀~~ 你快d睇下...」
:「下... 白... 白色個團係咩黎架...???爆炸呀??」
:「哈哈,其實係雲黎架~~~ 我今日出門口,就見到天空有一舊好大好大既雲,
覺得好得意,就諗住影低佢啦,點知舊雲飄得好快,我跑到去車站先影到咋~~ 」
:「哦... 原來係雲黎既!! 嚇得我呀~~ 不過我都係第1次見到敢大又飄得敢低既雲咋...
有d似一舊特大既棉花糖敢... 真係好有趣呢~~ 會唔會天空の城藏左係裡面呢?!哈哈哈哈...」
:「係呀... 所以係日本,我成日都會抬起頭,每當望到無高樓大廈遮擋住蔚藍一片既天空+白雲,
心情就會不其然好起來~~」
arrow
arrow
    全站熱搜

    dekoboko 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()